tisdag 1 januari 2013

Det här kommer bli en utmaning

Jag ligger och njuter av att vara tillbaka i sovsäcken. Damerna sover som stockar och det har de gjort sedan vi la oss, jag är däremot vaken. Förkylning som jag haft som smått har brutit ut nu, men det må väl vara. Att jag däremot lovade Agnes att jag skulle sluta med snus på nyår känns värre och det är det som håller mig vaken. Jag har varit utan snus i snart tolv timmar. Jag tänkte jag skulle prova det där med nyårslöfte, men just nu känns det lite så där.

Det är nu jag inser att det kommer bli en utmaning, men nu ska jag sluta snusa.

Fyrverkerierna såg vi bara ljuset av genom det täta vädret som är här uppe. Nu ska jag göra ett försök att sova igen.

1 kommentar:

  1. Lycka till med att sluta snusa,gjorde den resan förra året....

    SvaraRadera