måndag 21 januari 2013

När jag såg termometern ville jag ligga kvar

Jag har sovit som en stock i natt och som väntat sov jag väldigt skönt. När jag såg att termometern visade -30 grader ville jag ligga kvar i min varma sköna säng. Men det ju måndag och arbete så då gick det inte att ligga kvar. För er som provat att slicka på en lyktstolpe vet ju vad som händer då. Samma sak hände mig men med tummen när jag tog i en hake för att koppla pulkan på Zappa. Det är ingen fara förutom att det är borta lite skinn på tummen.

1 kommentar:

  1. Å fy hundan så svalt ;-)
    I storstan Ume är det "bara" -15 men det räcker.
    Tur att det inte är några lodjur i farten nu när du ligger under bar himmel men å andra sidan så är ju ett tält inte mycket till skydd om dom skulle komma inpå :-D
    Hoppas du får en riktigt bra dag idag :-)

    SvaraRadera