onsdag 11 januari 2012

God morgon

God morgon säger till de nya läsarna från Irland, Schweiz, Malta, Japan och Kina.
God morgon säger jag till alla ni andra läsare som är kvar efter den "fina" bilder jag la ut igår.
Det kom aldrig något oväder som de varnat för, inte här iallafall.
Jag hade däremot besök av Västerbottensnytt. Det blev en senare kväll än jag tänkt, men det var kul med sådant besök. De skulle komma till mig på skolan i dag. Gårdagen bjöd mig faktiskt också på mera media. Just nu känns det som det skulle vara skönt med en dags vila från dem, sen tar jag gärna mera. Jag är bara inte van sånt här.
Jag har sovit bra men för lite timmar. Jag är lite uppe i varv efter all uppståndelse. Jag glömde att sätta upp termometern igår då TV var här. Men det kan inte vara under -10 här nu. Men det sägs på Facebook att det snöat i natt, jag har inte varit ute än. Nu ska jag försöka masa mig ur sovsäcken, åka hem och sen fara på skolan. Hoppas detta inte bli så intensiv dag.

Det hade visst snöat en del




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar