måndag 9 januari 2012

Vad är det som händer?

Jag har nog inte riktigt förstått allt vad som hänt i dag. Den uppmärksamhet som jag fått idag är jag väldigt hedrad över och jag uppskattar det verkligen. Jag har gjort massor med intervjuer och blivit uppringd av media så många gånger att jag tappat räkningen. Hela den här dagen känns fortfarade helt overklig.

Men jag hoppas att alla kommer i håg att jag valt att sova ute av egen fri vilja. Jag hoppas att vi kan ägna en tanke åt dem som får sova ute, mot sin vilja.

7 kommentarer:

  1. Haha! Du är min hjälte, så jäkla fränt att sova 100 iskalla nätter i tält. Du skrev att det small i björkarna när det var kallt, är det vätskan i trädet som fryser till is och smäller? Jag är en sörlänning som undrar, nej nu ska jag in i bastun lol.
    Kämpa på / Timo

    SvaraRadera
  2. Är det för lite snö för att bygga en snökoja? Bodde en vecka i "ute" Hemavan för 10 år sen, men då kunde vi gå in och värma oss i bivacken när det blev för kallt. Ha det gôtt!
    / Anders

    SvaraRadera
  3. Blir ju lite fascinerad!
    Som sagt.
    Du har ju valt det själv.

    Jag väljer att sova hemma i sängen, lika varmt och gott varje gång.
    Men ska följa din blogg och sova gott sen! =)

    Lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Hej, lyssnade på dig idag på radion då Lotta Bromé intervjuade dig. Låter fantastiskt att sova ute under nästan bar himmel vintertid i vildmarken. Jag och mina barn älskar att sova ute och då på sommaren men det du gör är en helt annan femma. Njut och sov så gott och jag lär följa din blogg framöver.
    Varm go kram i natten. Hälsningar fr Mia

    SvaraRadera
  5. Tja någon skall ju ha det kallt.... här i GBG snöade det i ca 30 ms för att sedan börja regna....igen ^^

    SvaraRadera
  6. Lycka till. Hälsning från ett +40 grader varmt Buenos Aires Argentina.
    /Anders

    SvaraRadera
  7. Bra att du vänder på tanken. Att det finns allt för många som tvingas sova ute.
    Så är också den bistra verkligheten ute i dagens fina Sverige.

    SvaraRadera