torsdag 3 maj 2012

Fiske frustration

Jag har helt tappat inspirationen för att fiska just nu för det händer verkligen ingenting. Jag var ner en sväng på sjön men hade lika gärna kunnat meta i toaletten och fått lika mycket fisk. Det enda jag fick på kroken var en blomma som fiskarna skickade istället för att ge mig en pungspark. Jag träffade Markus som inte heller känt ett liv så vi åkte till Hemavan och svullade en hamburgare. Vi var även förbi på Cykel & Fiskecenter och lämnade mera utav mina fiskekrokar så nu finns dem att köpa där.

Jag vill även välkomna läsarna från Franska Polynesien.


Fiskarna tyckte nog att de var väldigt roliga när skickade mig en blomma.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, det där känns igen. Men till vår stora glädje har livet här nere i havet börjat vakna till liv igen. http://divyaspa.blogg.se/2012/may/torsk.html

    SvaraRadera