tisdag 5 februari 2013

Här är det ganska lätt att njuta av livet

Idag har jag varit med Agnes på skidskola i Tärnaby. Det gick riktigt bra för henne med tanke på att hon inte varit så mycket i backen. Jag var så stolt att se henne åka så jag tog fram telefonen och fotade henne högst upp i liften. Det skulle jag inte gjort, för då glömde hon att stiga av liften och så stod hon på näsan i en snöhög. Men annars gick det väldigt bra.

Resten av dagen har jag ägnat åt att fördjupa mig i bokföring. Det har också gått ganska bra trots att det inte är något jag direkt brinner för. Jag trivs betydligt bättre här ute i igloon än på kontoret. Det är -9 grader ute, det blåser ganska bra, men här inne är det alldeles tyst och stilla.

Här är det ganska lätt att njuta av livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar