söndag 15 juli 2012

30 års festen över

Vi har haft en fantastisk helg och jag vill tacka alla som gjort att det blev så trevligt. Vi började med att gå på Folkfest redan i fredags där det var grymt bra musik och mycket gott att dricka. Jag gjorde det så pass riktigt att jag till och med dansade. I lördags hade min kära hustru med flera anordnat en mycket trevlig trädgårdsfest som började med kaffe och tårta vi kl 14:00 sedan blev det en god middag. Så tog vi nya tag, dock lite tröttare än i fredags sedan gick vi på Folkfest dag två. Det blev ett betydligt blygsammare alkohol intag igår kväll vilket jag är glad för idag. Vi började åka hem från festen vid kl 02:00 så nu sitter vi och svettas ikapp i bilen någonstans mitt i Sverige. Det är ju tur att jag och Lennart är så smäckra så det här blir nog en bra 30 års dag.

Tack alla än en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar