onsdag 8 februari 2012

Vilken rolig skidtur

I natt var det -3,9 inne så jag har sovit väldigt gott. Det bromsade lite lagom för Zappa med pulkan och det var riktigt härligt skidföre hem i dag. Jag kom på att jag ska spänna på snowboarden på pulkan så får man ta sig ett härligt puderåk på morgonen innan jobbet. Det ska bli kul. Jag var hemma en kvart tidigare än jag brukar så i dag gick det undan. Nu måste jag fixa för att fara på jobbet. Det har blivit mildare, så nu fungerar alla bilar igen.

2 kommentarer:

  1. Hur mycket puder ligger där på fjällkammen? Hur bra bär är det i snön?

    Mycket kul läsning på sidan, lägg gärna in någon fler film når du är ut å dona!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad kul att du gillar vad jag gör. Man sjunker ner ungefär 2 dm med skidorna och det är bra bärighet i snön. Det kommer mer filmer det lovar jag.

      Mvh Peder

      Radera