söndag 31 mars 2013

Påskafton

Min förkylning gick över så imorse var jag hyfsat pigg. Jag sov allt för länge imorse så det blev lite stressigt innan mina dagsgäster kom. Vid tio begav vi oss ut med skotrar och hundarna. Vi provade lite fiske och sedan åt vi kantarellsoppa som vi värmde på elden. Efter vi ätit och druckit kaffe så körde vi lite skoter sedan hade helt plötsligt dagen gått.

På eftermiddagen tog jag och svågern oss en tur med skoter upp på Jofjället för att prova fiskelyckan men det gav inte mycket. Sedan har vi hållit på att dona med middag och socialicerat med våra fruar.

Jag tog bara med Nikki och jag åkte skidor ut till igloon ikväll. Hundarna börjar vara trötta och de saknar motivation, så jag tänker att de får vara hemma varannan natt ett tag. De har ju trots allt varit ute varje natt typ i 90 dagar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar