torsdag 14 februari 2013

Sent i säcken och upp tidigt imorgon

Jag jobbade med mina fantastiska musikelever till kl 19:00 ikväll. Sedan hämtade jag upp Agnes som var hos Felicia och vi kom oss hem där ifrån strax efter kl åtta. Sara, hon kom hem vid kl 23:00 och henne vill jag ju umgås en stund med på alla hjärtans dag, för det är ju hon som jag är så kär i.

Nu blir det att sova en stund när jag kommer fram till igloon, sedan börjar jag jobba hos syrran kl 06:00.

Jag skriver medan jag kör hundsläden.

1 kommentar:

  1. Åhåh vilken simultankapacitet du har ;-D men å andra sidan är nog hundarna självgående så länge det inte kommer några härliga dofter i lilla nosen ;-)
    Mycket jobb har inneburit att jag inte haft tid att kommentera men snart är jag på banan igen.
    Ha en härlig fredag och en riktigt skön helg :-)

    SvaraRadera