onsdag 6 februari 2013

Vansinnigt skönt att röra sig

Idag har det blivit en hel del stillasittande med Agnes som varit hemma med influensan. Hon har varit rätt krasslig med ganska hög feber så hon har gärna velat att jag skulle sitta med henne. Jag har väl fått lite gjort på datorn medan jag suttit med henne men i dag var det ändå hon som var viktigast, så det jag inte hann idag får bli någon annan gång. Det var iallafall skönt att veta att det skulle bli lite fysisk aktivitet innan dagens slut. Så nu ikväll laddade jag med Metallica i lurarna och tog med mig båda hundarna. Nikki fick dra mig och bakom Zappa satte jag träningsdäcket. Vi kollade snarorna på norra sidan sedan tog vi en extra sväng ospårat för att få slita lite mer. När vi kom till sista snaran skrämde vi upp fyra ripor, så det var väl tur att räddade dem. Eller?

Hur som helst är det då vansinnigt skönt att röra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar