måndag 17 december 2012

Vi ska väl fiska?

Jag och Agnes har varit lediga idag, så det blev att vara ute en stor del av den lilla tid dagsljuset varade. Jag föreslog att vi skulle ta en slädtur med hundarna och den idén uppskattades av Agnes. När jag föreslog det, tänkte jag att vi bara skulle "tomköra" och sedan åka hem igen. Men Agnes sa: "Vi ska väl fiska? Om vi åker ut ska vi väl vara ute en stund."

Det var bara -5 grader och det blåste ganska mycket på sjön men Agnes fiskade, lekte snöballerina, gjorde snösnurrar och så såg hon på snöTV. Vi fick bara en liten röding men det var helt klart en trevlig dag.

Här är Elin och Johannes(som jag besökte i helgen) blogg.
utevilad.blogspot.se


Zappa fick dra packpulkan med isborr och renskinn mm.

 
"Fisken lyssnar inte på mig! Jag har sagt att de ska hugga."

 
Snart hemma.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni haft å vilken härlig tjej du har :-)
    Inte är det väl lönt att åka ut om man inte ska fiska eller ;-)

    SvaraRadera