tisdag 12 juni 2012

Wow, nu är bloggen läst över 300 000 gånger!

Jag är mycket glad över att så många fortfarande läser min blogg följer mitt vardagsliv. Det är helt otroligt att den läst över 300 000 gånger och ni läsare kommer verkligen från hela världen.

Här kommer en hälsning till läsarna i de länder som läst de här tokerierna:

Hej!
Österike, Qatar, Syd Korea, Indien, Serbien, Estland, Lettland, Litauen, Argentina, Ungern, Bolivia, Wietnam, Irland, Schweiz, Malta, Japan, Kina, Hong Kong, Danmark, Storbritannien, Thailand, Kuwait, Nederländerna, USA, Tyskland, Kanada, Frankrike, Spanien, Förenande Arabemiraten, Norge, Island, Finland, Australien, Portugal, Ukraina, Ryssland, Turkiet, Grekland, Guernsey, Domenikanska Republiken, Tjeckien, Malaysia, Rumänien, Chile, Indonesien, Fillipinerna, Brasilien, Franska Polynesien, Slovenien, Färöarna och Sverige.

Ni är alla fantastiska!



Här kommer lite länkar till medias bevakning av mitt projekt, 100 vinternätter i naturen.

Peder sover ute i 100 nätter
Han sover 100 nätter utomhus
100 nätter i tält
Ska sova ute hundra nätter i rad
Lämnar huset - för att sova på fjället
Hundra vinternätter utomhus
Sover hundra nätter utomhus
Väljer att sova ute
Utomhus-sovaren flydde in i igloo
"Det är lugnt, det är bara -13 c i igloon"
Tältsovaren har packat ner pannlampan
Målet klarat – 100 nätter ute på fjället
100 nätter utomhus är över
Äventyret på fjället är över
Sista natten i tältet


Jag hoppas att jag inspirerat någon av er till att ta er ut i naturen eller hitta på något annat kul som ni drömmer om att göra. Dela gärna med er av bloggen till era vänner och jag hoppas även att ni kommer och besöker vår fantastiska by Joeström om ni skulle få möjlighet.


Mvh/ Peder Karlsson







2 kommentarer:

  1. Glömde du inte Färöarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ops...ber så mycket om ursäkt. Nu står även Färöarna med. :)

      Radera